2009-10-15

Visst lönar det sig att blogga


I slutet av föregående månad skrev jag om hänsynslösa cyklister. I dag hörde jag att polisen kommer att kontrollera cyklisterna noggrannare. När jag skrev att vi borde erkänna Abchasien, stod det inte länge på förrän Ryssland erkände landet. Detta trots att jag skriver på svenska.
Tomas Bodström bloggar också. På det viset kan han ge regeringen goda råd. Så blogga på. Ni kan exempelvis skriva om klimatförändringar på Blog action day, så håller ni er varma.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så om du skriver om saker så inträffar det? Du kan väl skriva om att jag skulle behöva ett hembiträde så får vi se vad som händer;)

Conrad Johansson sa...

Thomas Bodström kunde kanske hjälpa dig.

Conrad Johansson sa...

"Bedjen, och eder skall varda givet; söken, och I skolen finna; klappen, och för eder skall varda upplåtet." (Matt. 7:7)